SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kuzaj znów reklamował Castrol Edge, a internauci wymyślają hasłapromocyjne (wideo)

Castrol prowadzi internetowy konkurs, w którym zadaniem jestwymyślenie hasła promującego serię oleju Egde. Jednocześniezakończyła się jesienna odsłona telewizyjnej kampanii reklamowejmarki z udziałem kierowcy rajdowego Leszka Kuzaja.

W internetowym konkursie prowadzonym przez Castrol we współpracyz Wirtualną Polską należy odpowiedzieć na trzy proste pytaniadotyczące marki Egde oraz wymyślić promujące ją hasło. Akcja mającana celu wzmocnienie lojalności dotychczasowych użytkowników tegoproduktu prowadzona jest od połowy września w dwutygodniowychodsłonach na stronie www.castrol.pl, na której możnaznaleźć podpowiedzi do pytań konkursowych. Zwycięzcy czterechetapów zaplanowanej do 9 listopada rywalizacji będą walczyć onagrodę główną - samochód BMW 320i Coupe.

castrol

Konkurs promocyjny poprzedziła jesienna odsłona telewizyjnejkampanii reklamowej Castrol Edge prowadzona pod hasłem "Maksimummocy do 45% dłużej". W spocie pokazującym test na wytrzymałośćolejów silnikowych występuje znany kierowca rajdowy Leszek Kuzajrazem ze swoim pilotem Craigiem Perrym. Zrealizowana przez agencjęGruppa66 Ogilvy reklama emitowana była do 26 września we wszystkichgłównych stacjach telewizyjnych a zakupem mediów zajął się dommediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Kuzaj znów reklamował Castrol Edge, a internauci wymyślają hasłapromocyjne (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl