SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„L’Officiel Polska” z Katarzyną Tusk i Larą Gessler. Większy nakład i kwartalny cykl wydawniczy

W sprzedaży ukazał się drugi numer magazynu o modzie „L’Officiel Polska” (Kustra Group) z grafiką René Gruau na okładce. Wydawca zwiększył nakład pisma do 50 tys. egzemplarzy, a autorkami tekstów zostały Katarzyna Tusk i Lara Gessler.

Article

Magazyn „L’Officiel” (pełna nazwa francuskiej wersji pisma brzmi: „L'Officiel de la couture et de la mode de Paris”) jest wydawany we Francji od 1921 roku i w tym roku świętuje jubileusz 95-lecia swojego istnienia. Obecnie ma ponad 30 zagranicznych edycji - ukazują się one m.in. w Niemczech, Rosji, Włoszech, Holandii, Japonii, Chinach, Brazylii, Grecji, na Litwie i w Meksyku.

W Polsce licencję na wydawanie tytułu uzyskała firma Kustra Group, a magazyn zadebiutował w październiku ub.r. Po sukcesie pilotowego wydania wydawca przyjął stały kwartalny cykl wydawniczy oraz podwyższył nakład do 50 tys. egzemplarzy.

Czytelnicy pisma w drugim numerze znajdą m.in. sylwetkę René Gruau, wywiady z Tomem Fordem, Donatellą Versace i Davidem Koma, a także rozmowę z Grażyną Kulczyk o jej szwajcarskim muzeum. W numerze „L’Officiel” znalazły się także artykuły Katarzyny Tusk, Lary Gessler i MaRiny.

- Tytuł spotkał się z doskonałym przyjęciem, właśnie ze względu na kontent. Dlatego wysoka sprzedaż to dla nas ogromna satysfakcja. To znaczy, że można u nas robić coś najwyższej jakości. Tej linii będziemy się trzymać. Nie chcemy wpaść w pułapkę, w którą wpadły właściwie wszystkie magazyny z wyższej półki na naszym rynku, stając się ‘podsumowaniem minionych 30 dni w internecie’ - nie będziemy powielać trendów, o których wszyscy już słyszeli - mówi Sebastian Kustra, wydawca i dyrektor Kustra Group.

Magazyn dostępny będzie w salonach prasowych. Na 2017 rok w cyklu kwartalnym zaplanowano jeszcze kolejne trzy numery. Wydawca zapowiada też edycje specjalne. Redaktorem naczelnym pisma jest Ewelina Kustra.

Sprzedaż drugiego numeru „L’Officiel Polska” wspiera kampania promocyjna w prasie, radiu, internecie, outdoorze i kinach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „L’Officiel Polska” z Katarzyną Tusk i Larą Gessler. Większy nakład i kwartalny cykl wydawniczy

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maaka
50 tys.? dawno się tak nie uśmiałam
28 11
odpowiedź
User
Maggie
WOW! Ta okładka jest obłędna.
14 20
odpowiedź
User
x
Gdzie wyniki sprzedazy? Dlaczego redaktor WM pisze, ze pierwszy numer byl "sukcesem"? Na podstawie jakich danych? Czy Ewelina moze odpowiedziec dlaczego ekipa tworzaca pierwszy numer rozstala sie z nia i nie przygotowywala juz drugiego? Czy mozemy sie dowiedziec ile jeszcze numerow zgodnie z zapisem licencyjnym MUSI sie ukazac bez wzgledu na wyniki sprzedazy?
31 10
odpowiedź
User
bla
tak, mam ten pierwszy numer. okładka była super, ale zawartość... cóż, mnie nie urzekła. Po drugi numer nie sięgnę. Odstraszają mnie nazwiska autorów artykułów. Katarzyna Tusk, serio?
29 13
odpowiedź
User
Ulala
Przeredagowałam trochę:
- Tytuł spotkał się z "doskonałym" przyjęciem, właśnie ze względu na kontent. Dlatego "wysoka" sprzedaż to dla nas ogromna "satysfakcja". To znaczy, że można u nas robić coś "najwyższej" jakości. Tej "linii" będziemy się trzymać.
23 8
odpowiedź