SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

L'Oréal Polska rozszerza współpracę z agencją Big Picture

Agencja Big Picture zajmie się działaniami media relations wszystkich marek szerokiej dystrybucji w portfolio L'Oréal Polska. Od zeszłego roku marka współpracowała z agencją projektowo.

Article

W ramach rozszerzenia współpracy, agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i działania PR wszystkich marek szerokiej dystrybucji L'Oréal Polska. Do portfolio należą: L'Oréal Paris (make-up, face care, hair care - w tym marki Botanicals, Elseve) Garnier, Maybelline, NYX, Fructis oraz Mixa.

Działania obejmą współpracę z mediami, influencerami  i ambasadorami oraz lansowanie. Po stronie agencji klienta obsługiwał będzie wydzielony, pięcioosobowy zespół pod kierownictwem Heleny Korniejew, senior consultant.

Współpraca agencji L'Oréal Polska trwa od ostatniego kwartału 2016 r., kiedy Big Picture wygrało przetarg na wprowadzenie na polski rynek marki Colorista. Od tego czasu firma zrealizowała szereg projektowych działań dla całego portfolio – była odpowiedzialna m.in. za strategiczną platformę PR, związaną z partnerstwem L'Oréal Paris z Festiwalem Filmowym w Cannes, launch nowej marki Botanicals, premiery nowości oraz współpracę z ambasadorkami Grażyną Torbicką i Joanną Brodzik.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: L'Oréal Polska rozszerza współpracę z agencją Big Picture

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing