SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,87 mln widzów nowego serialu „La Bandida”. TVP1 zdecydowanym liderem

Po ponad trzech tygodniach emisji nowy serial „La Bandida” ogląda średnio 1,87 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Nowy serial „La Bandida” nadawany jest na antenie Jedynki codziennie około godz. 20.35, począwszy od 3 lipca 2020 roku. Po ponad trzech pierwszych tygodniach (do 19 lipca) średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,87 mln widzów. Przełożyło się to na 15,24 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością do tej pory cieszył się odcinek serii z 6 lipca. Przyciągnął uwagę 2,11 mln osób.

TVP1 w paśmie emisji serialu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, co przekłada się na 7,94 proc. udziału. „Wielką czwórkę” uzupełniają: Polsat (6,81 proc.) i TVP2 (5,47 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 jest trzecia.

„La Bandida” opowiada o losach szefowej grupy narkotykowej, znanej jako La Bandida. Produkcja została oparta na prawdziwej historii Gracieli Olmos. W roli głównej występuje Sandra Echeverria, obok niej pojawiają się m.in.: Albi De Abreu, Ianis Guerrero, Ivn Arana, Julieta Grajales, i Christian Chvez. Serial wyreżyserowali Adriana Pelussi i Carlos Quintanilla.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,87 mln widzów nowego serialu „La Bandida”. TVP1 zdecydowanym liderem

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hanek
Te zagraniczne telki oglądają głównie emeryci, którzy za PRL śledzili z zapartym tchem Niewolnicę Isaurę a i ci, których jedyną rozrywką jest telewizja i wyjście do sklepu.
odpowiedź
User
iksiński
Nie wiem po co jeszcze wciąż pokazujecie grupę 16-49 dla której telewizja jako medium w znacznej mierze nie istnieje. Ta grupa została zdefiniowana w 1990r w Polsce jako potencjalna dla nowych marek nowych czasów i posiadająca siłę nabywczą która umownie nie dysponowało pokolenie ich rodziców.
To całkowicie nieaktualne - do 35 roku życia całe pokolenia przeszły do internetu i serwisów Vod. Ta grupa praktycznie nie dysponuje wolnymi środkami zakupowymi bo albo jest na utrzymaniu rodziców (do 25-30 lat) bądź wszystko jest na dorobku - mieszkanie, kredyty, dzieci, etc. Realna swoboda zakupowa następuje umownie od 40 roku wzwyż.
odpowiedź
User
anonim
Te zagraniczne telki oglądają głównie emeryci, którzy za PRL śledzili z zapartym tchem Niewolnicę Isaurę a i ci, których jedyną rozrywką jest telewizja i wyjście do sklepu.


Aha, czyli emeryt to taki już bezwartościowa osoba dla Ciebie? Powiedz mi, jaką rozrywkę mają młodzi. .Hmhm, chyba oglądanie jakiś głupot w telefonie pół dnia.
odpowiedź