Change Serviceplan i Mediarepublic autorami kampanii serków Łaciate

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz trzeci powierzyła realizację najnowszej kampanii serków śmietankowych „Łaciate” zespołowi agencji Change Serviceplan i Media Republic (Group One).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Mlekpol rusza z nową odsłoną kampanii serków śmietankowych Łaciate w ramach wprowadzonej w 2020 roku platformy komunikacji “ŁaciaTy i JA” . W tegorocznych aktywnościach marka będzie inspirowała do celebrowania nie tylko powszechnie znanych i obchodzonych świąt, ale także poszukiwania nowych.

W myśl zasady “każda okazja jest dobra” marka podpowiada, jak przy niewielkim wysiłku przygotować i zaskoczyć innych i siebie pyszną potrawą, na bazie serka Łaciatego.

Wielomiesięczna aktywacja konsumencka rusza w lutym, a pierwszą okazją do eksplorowania nowych smaków są Walentynki. Osią działań reklamowych będzie serwis laciatyija.pl, wspierany kampanią video, banerową, działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami oraz udziałem influencerów.Za strategię, kreację i produkcję odpowiada agencja Change Serviceplan, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Tym samym spółki rozpoczynają trzeci rok współpracy ze spółdzielnią Mlekpol.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję