SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łaciate zawsze w domu w nowej kampanii Mlekpolu (wideo)

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie i agencja Leo Burnett Warszawa przygotowały wielokanałową kampanię promującą mleko Łaciate, która będzie obecna w digitalu, social mediach, telewizji oraz nośnikach reklamy zewnętrznej.

Article

To pierwsza kampania przygotowana przez agencję dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie po wygraniu przetargu na długoterminową obsługę strategiczno-kreatywną. Kampania ma charakter wizerunkowy i zachęca do kupowania mleka Łaciate

- Najnowsze działania dla marki Łaciate oparliśmy na dwóch filarach. Z jednej strony w naszej kampanii opowiadamy o tym jaka jest marka Łaciate: naturalna, swojska, bliska domu i natury, a z drugiej w mediach społecznościowych inspirujemy do przygotowywania dobrze nam znanych potraw mlecznych i odkrywania nowych - powiedziała Agnieszka Szymków, account director w agencji Leo Burnett Warszawa.

Na potrzeby kampanii agencja przygotowała spot telewizyjny w wersji 30 i 15 sekundowej. Ich emisję zaplanowano w kanałach, także tematycznych, należących do stacji TVP, Polsat i TVN. Działania promujące Łaciate będą prowadzone na Facebooku i w popularnych serwisach internetowych takich, jak: Noizz Food, Interia, Blix oraz nośnikach OOH. W ramach całego przedsięwzięcia agencja Leo Burnett przygotowuje także nową stronę internetową marki.

W dotychczasowym dorobku agencji znajdują się kampanie zrealizowane dla mleka Łaciate oraz Serków Łaciatych. Oba projekty zrealizowano jesienią 2016 r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Łaciate zawsze w domu w nowej kampanii Mlekpolu (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MadMan
Przepraszam, ale o co w ogóle chodzi? Warto na przyszłość spytać kolegów z PZL, jak się robi Żubra, który zaskakuje Od lat błyskotliwą pointą i pomysłem. Tu czegoś zabrakło.
1 0
odpowiedź
User
Pani Zofia
oj siermiężne
1 0
odpowiedź
User
AdWatcher
Uuuu, jakaś kompozycja szkatułkowa w budowaniu znaczeń i kreacji. Pachnie KTR-em.
0 0
odpowiedź
User
Mk
W momencie kiedy tak głośno mówi się o ekologii, o świadomym odżywianiu itd, Łaciate opiera swoją kampanię o bujdę o krowach biegających wolno po łące. Ja parsknęłam śmiechem.
0 0
odpowiedź