Lady Gaga i Oreo łączą siły, by „rozpowszechniać muzyczne przesłanie dobroci” za pomocą ciasteczek z limitowanej edycji

Firma Mondelez nawiązała współpracę z gwiazdą muzyki pop Lady Gagą, w wyniku której na rynek trafiły ciasteczka Oreo inspirowane nową płytą piosenkarki "Chromatica".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lady Gaga i Oreo łączą siły, by „rozpowszechniać muzyczne przesłanie dobroci” za pomocą ciasteczek z limitowanej edycji

Ciasteczka o smaku waniliowym są jasnoróżowe z zielonym kremowym nadzieniem i mają różne tłoczenia inspirowane albumem.

Będą dostępne w paczkach po sześć ciastek w sklepach wielobranżowych od stycznia 2021 roku. Fani mogą zapisać się do "Lady Gaga x Oreo Stan Club" w przyszłym miesiącu, aby otrzymać powiadomienie, kiedy limitowane paczki będą oficjalnie dostępne.

grafika

Oreo i Lady Gaga ogłosili uruchomienie „Sing It With Oreo” - kampanii, która zachęca fanów do wysyłania muzycznych wiadomości do bliskich, aby mieć szansę wygrania płyty Lady Gagi oraz biletów na koncerty, a także spotkania z gwiazdą.Fani mogą tworzyć te wiadomości, nazwane „Oreograms” nagrywając prywatny komunikat na „Sing it Z Oreo” stronie . Wiadomość jest natychmiast przekształcana w piosenkę, którą można udostępniać znajomym i rodzinie w mediach społecznościowych.

„Niezależnie od tego, czy chodzi o okazywanie wsparcia, dzielenie się afirmacjami, życzeniami czy gratulacjami, chcemy inspirować życzliwość” - czytamy w komunikacie Ore.

Pierwsze ciasteczko Oreo powstało w Nowym Jorku w 1912 roku . Firma produkuje obecnie 40 miliardów ciastek rocznie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?