SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lanek, Jan-rapowanie, Solar i White 2115 o życiu po pandemii w reklamie Żywca (wideo)

Lanek, Jan-rapowanie, Solar i White 2115 w spocie "znowu wieje wiatr" promującym piwo Żywiec mają pokazywać, jak cieszyć się życiem po miesiącach pandemii. Kampania powstała we współpracy Grupy Żywiec z agencjami  Live i Feeders, Filmprodukcja, Human Art, Starcom i Hope.

Article

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię promującą piwo Żywiec Jasne Lekkie. Lanek, Jan-rapowanie, Solar i White 2115 we współpracy z marką pokazują, jak cieszyć się życiem po miesiącach pandemii.

Na potrzeby promocji utworu „Znowu wieje wiatr” powstał teledysk w reżyserii Andrzeja Stepouoisa.

- Żywiec Jasne Lekkie przekonuje, że do życia można podchodzić na lekko, a traktowanie go z pewnym dystansem jest źródłem radości i apetytu na życie – mówi Emilia Wróblewska-Hunek, brand manager marki Żywiec. - To dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z raperami, którzy stworzyli utwór o jasnych stronach życia i urokach wakacyjnego czasu - dodaje Wróblewska-Hunek.

 

Koncepcja utworu i teledysku to efekt współpracy SBM Label oraz agencji Live i Feeders, która odpowiada także za kreację oraz działania marki w kanale digital. Teledysk wyreżyserował Andrzej Stepouois, za produkcję odpowiada Filmprodukcja, a postprodukcję - Human Art. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lanek, Jan-rapowanie, Solar i White 2115 o życiu po pandemii w reklamie Żywca (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PionneR
Kto to? I czemu o tym jest tu pisane a przy okazji wspierane?
odpowiedź
User
CptnObvs
@PionneR informowane - bo to akcja marketingowa, a to sekcja marketingowa WM. Skoro nie znasz - widocznie produkt / akcja nie są kierowane do Ciebie. Ci, dla których to jest - wiedzą i znają.
odpowiedź