„Łapy idą w górę, a nos odlatuje” w nowej kampanii Axe od 2012 Agency

10 czerwca ruszyła zrealizowana lokalnie kampania marki Axe (Unilever) przygotowana przez 2012 Agency.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Łapy idą w górę, a nos odlatuje” w nowej kampanii Axe od 2012 Agency

Kampania pod hasłem „Łapy w górę. Przyciągaj zapachem” Axe jest efektem nowej koncepcji komunikacji marki, stawiającej w centrum konsumentów generacji Z, wchodzących do kategorii personal care.

Postawienie w komunikacji na młodego konsumenta wymagało redefinicji proponowanego przez markę poczucia humoru oraz dostosowanie jej tone of voice do nowej generacji odbiorców. 

Kampania prowadzona jest w kanałach digital, social (TikTok, YouTube, Meta) oraz trade i POS we współpracy z partnerami retailowymi i stanowi kolejną odsłonę nowej strategii komunikacji marki wdrożonej na początku roku, a stawiającej w centrum młodego konsumenta oraz jego potrzeby. W pierwszej fazie komunikacji marka AXE wprowadziła nowe hasło „Łapy w górę. Przyciągaj zapachem”, sponsorując cykl imprez Dre$$ode, które odbyły się w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.

Startująca wraz z emisją nowych spotów kampania jest pełnym rozwinięciem i właściwym uderzeniem komunikacyjnym w ramach wprowadzonej platformy. Działania potrwają do końca września, ale leżąca u ich podstaw koncepcja kreatywna pomyślana jest długoterminowo i będzie rozwijana w kolejnych odsłonach komunikacji marki.

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest 2012 Agency.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej