SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lars Silberbauer dyrektorem marketingu HMD Global

Lars Silberbauer objął stanowisko chief marketing officera w firmie HMD Global, domu urządzeń Nokia.

Lars Silberbauer, fot. materiały prasowe Article

Lars Silberbauer będzie kierował globalnymi działaniami marketingowymi HMD w zakresie całego portfolio smartfonów, telefonów, tabletów i akcesoriów firmy Nokia, a także usług konsumenckich i korporacyjnych HMD Global.

Lars będzie podlegał bezpośrednio Florianowi Seiche, dyrektorowi generalnemu, który kontynuuje opracowywanie i realizację długoterminowej strategii rozwoju pełnego portfolio urządzeń Nokia i usług HMD Global.

– Jestem podekscytowany dołączeniem do HMD Global w tak wyjątkowym czasie. Właśnie uruchomiliśmy nową, rewolucyjną usługę Circular, która ma na celu zmianę sposobu, w jaki patrzymy na posiadanie smartfonów, a także zaprezentowaliśmy najbardziej ekologiczny smartfon w historii marki. Z niecierpliwością czekam na efekty naszej wspólnej pracy. Będziemy kontynuować transformację cyfrową w naszych działaniach marketingowych. Chcemy stać się wpływowym liderem cyfrowym i łączyć ludzi z całego świata bez negatywnego wpływu na stan środowiska – powiedział Lars Silberbauer, nowy dyrektor marketingu HMD Global.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Przed pracą w HMD Global, Lars kierował zespołami marketingu i digitalu w Międzynarodowym Komitecie Olimpijskim, a także był wiceprezesem MTV Digital Studios, gdzie koncentrował się na rozwijaniu MTV poprzez kanały digitalowe i społecznościowe.

Pracował również w LEGO jako global senior director, gdzie zrewolucjonizował komunikację firmy, przekształcając markę, która nie była obecna w mediach społecznościowych, w jednego z najbardziej wpływowych digitalowych liderów na świecie.

Dołącz do dyskusji: Lars Silberbauer dyrektorem marketingu HMD Global

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl