Lato hitów w TVP

Na wakacje Telewizja Polska szykuje mocne uderzenie. Pokaże wielkie światowe produkcje.

dziennik-kk
dziennik-kk
Udostępnij artykuł:

Półtora tysiąca filmów i seriali za 121 mln złotych kupiła w tym roku Telewizja Polska. Najciekawsze z nich zostaną pokazane tego lata - to pomysł telewizji publicznej na  poprawienie wyników oglądalności w miesiącach letnich.

W lipcu i sierpniu  w TVP 2 zobaczymy m.in.: "Taxi 3", "Two much", "Nashville" oraz "Kate i Leopold".

- Nadamy przynajmniej kilka gorących hitów w tygodniu - mówi Nina Terentiew, dyrektor TVP 2.

Hitów nie zabraknie też w TVP 1.

- Będzie ich kilka. Dodatkowo naszą mocną stroną tego lata będzie premierowe seriale - mówi Maciej Grzywaczewski, szef TVP 1.

Będą to m.in. przebój rosyjskiej telewizji - "Saga" (środy o 20.0), francuski serial "Horoskop śmierci" oraz polski kryminał "Mrok". Nie zabraknie powtórek np. "Janosika", serialu "Matki, żony i kochanki". Dla dzieci pojawi program "Wakacje Maciusia", kontynuacja niedzielnego programu "Królestwo Maciusia".

"Dwójka" zamierza powalczyć o widza muzycznymi wydarzeniami, biesiadami i kabaretonami nadawanymi na żywo w każdy weekend np. plenerowe koncerty muzyczne organizowane z Radiem Eska .

Nie zabraknie też relacji w TVP  z mistrzostw świata z Niemiec.

dziennik-kk
Autor artykułu:
dziennik-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu