LeBron James bierze się za kino i telewizję

Gwiazdor NBA LeBron James postanowił zjednoczyć siły z wytwórnią Warner Bros.

megafon.pl / pr
megafon.pl / pr
Udostępnij artykuł:

Studio sportowca, SpringHill Entertainment, oraz hollywoodzki potentat mają razem pracować nad nowymi projektami telewizyjnymi, kinowymi i internetowymi. Konkrety nie zostały na razie ujawnione.

- LeBron James posiada jedną z najbardziej wpływowych i rozpoznawalnych marek na świecie - komentuje prezes Warner Bros. Kevin Tsujihara. - Bardzo się cieszymy, że będziemy razem pracować. Kombinacja medialnej obecności LeBrona i Warner Bros. to zwycięstwo dla wszystkich fanów na całym świecie.

LeBron James od dobrych kilku lat znakomicie czuje się przed kamerami. Najczęściej występował przed nimi jako on sam. Od 31 lipca w Polsce będzie go można oglądać w komedii "Wykolejona" Judda Apatowa.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska