SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piwo Lech Ice reklamowane w wersji Bloody Orange

Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży nową wersję smakową piwa Lech Ice - Bloody Orange. Będzie to wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy GPD Agency, Mango Design, Zenith i Tailor Made PR.

Article

Lech Ice Bloody Orange to mieszkanka piwa (zawierająca 2 proc. alkoholu) z pomarańczową lemoniadą. Jest to trzecia wersja smakowa piwa Lech Ice, wprowadzonego do sprzedaży trzy lata temu - po cytrynowym Shandy i kubańskim Mojito.

Nowy design opakowań wszystkich wariantów piwa Lech Ice przygotowała agencja Mango Design.

Piwo Lech Ice Bloody Orange będzie wspierane kampanią reklamową prowadzoną m.in. w telewizji, internecie i punktach sprzedaży. Głównym elementem akcji będzie spot pokazujący, jak Lech Ice przynosi ochłodę rozbitkom na bezludnej wyspie. Reklama ta była już emitowana w ramach zeszłorocznej kampanii piwa Lech Ice.

Kreacją reklam zajęła się GPD Agency, zakupem mediów - dom mediowy Zenith, a działania public relations realizuje agencja Tailor Made PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piwo Lech Ice reklamowane w wersji Bloody Orange

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kielonek
Lech nie jest zlym piwem ale znacznie bardziej wole Perłe.
odpowiedź
User
Kapsel
Nie sądzę żeby pobił Perłe miodowa
odpowiedź