SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Legia Warszawa z kolejną odsłoną kampanii o powrocie do Ligi Europy

Legia Warszawa zrealizowała kolejny etap kampanii pod hasłem „We Are Back” podkreślającej powrót klubu po 5 latach przerwy do fazy grupowej rozgrywek europejskich. Akcja była prowadzona w Warszawie.

Fot. Janusz Partyka / Legia.comArticle

Ostatni jak na razie etap kampanii „We Are Back” był związany z rozegranym z zeszły czwartek meczem z „We Are Back” - pierwszym spotkaniem u siebie Legii Warszawa w fazie grupowej Ligi Europy. W spotkaniu stołeczna drużyna wygrała 1:0.

Elektroniczne banery promujące bilety na domowe mecze Legii w Lidze Europy wyświetlono w popularnych miejscach Warszawy: Hotelu Marriott, Placu Unii Lubelskiej, Dworcach Warszawa Centralna, Warszawa Śródmieście i Warszawa Wschodnia i Metrze Świętokrzyska. Reklamy z charakterystyczną identyfikacją wizualną w barwach rozgrywek były emitowane również na nośnikach elektronicznych LED City przy stołecznych ulicach i w pojazdach komunikacji miejskiej.

Z kolei slogan „Powodzenia Legio” został wyświetlony na elewacji PGE Narodowego, a diodową reklamę z wizerunkiem herbu klubu i hasłem akcji o wymiarach 39 na 71 metrów zaprezentowano na fasadzie 220 metrowego wieżowca Warsaw Spire.

 

W pierwszym meczu w Lidze Europy Legia wygrała na wyjeździe ze Spartakiem Moskwa 1:0. Przy okazji spotkania kampania „We Are Back” była prowadzona w Moskwie.

Legia Warszawa zapowiada kolejne odsłony akcji.

Wszystkie mecze Legii w Lidze Europy są pokazywane na platformie Viaplay, natomiast spotkania domowe na żywo transmituje też Telewizja Polska.

Legia Warszawa to zdecydowanie najbogatszy polski klub piłkarski. W zeszłym sezonie wygrała PKO BP Ekstraklasę, a niedawno awansowała do Ligi Europy, wracając do fazy grupowej rozgrywek europejskich po pięciu latach przerwy. W roku finansowym od połowy 2019 do połowy 2020 roku osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 10 proc. do 101,9 mln zł, a jej wynik netto przy spadku kosztów operacyjnych poszedł w górę z 31,17 mln zł straty do 7,85 mln zł zysku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Legia Warszawa z kolejną odsłoną kampanii o powrocie do Ligi Europy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl