SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lekcja oszczędności z Szymonem Majewskim reklamuje SKO w PKO BP (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca internetową ofertę SKO w PKO Banku Polskim. Akcję - z udziałem Szymona Majewskiego - przygotowały agencje DDB i OS3 oraz dom mediowy Universal McCann.

Lekcja oszczędności z Szymonem Majewskim reklamuje SKO w PKO BP (wideo)

W nowej kampanii SKO w PKO BP Szymon Majewski jako nauczyciel prowadzi w szkole nietypową lekcję oszczędzania. Ma to podkreślać szerokie możliwości, jakie SKO dają dzieciom w internecie.

Przypomnijmy, że relaunch programu SKO - obejmujący skupienie się na internecie - PKO BP przeprowadził wiosną br. (przeczytaj o tym więcej).

 

Akcja reklamowa obejmuje głównie telewizję, a także internet, outdoor, materiały BTL (ulotki i plakaty, oznakowanie witryn oddziałów PKO BP) oraz prasę (magazyny branżowe dla nauczycieli i dyrektorów). Kreację kampanii przygotowała agencja DDB, za działania w internecie odpowiada dom mediowy OS3 multimedia, a za planownie i zakup mediów - dom mediowy Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lekcja oszczędności z Szymonem Majewskim reklamuje SKO w PKO BP (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fg
PKO nadal ciągnie łacha w głupich reklamach z tym nieśmiesznym piernikiem w roli głównej?
odpowiedź
User
muum
Dlaczego oszczędzania nie uczy Figurski?
odpowiedź
User
wojtek
Całkiem przyjemna reklama SKO - imperium kontratakuje - świetne.

A Figurski może faktycznie powinien wystąpić i uczyć jak oszczędzać pieniądze na sushi.
odpowiedź
User
gosc
reklama całkiem całkiem, ale niestety zaliczyli wtopę :)
Majewski sprawdzając obecność wymienia w pierwszej kolejności rower, po czym pyta zamyślonego ucznia na co oszczędzają, odpowiada że na to czego niema i po chwili Majewski wypala że roweru niema. Czyżby miał krótką pamięć i nie pamiętał co wypowiadał kilka sekund wcześniej:)
Pozdrawiam wymyślających reklame.
odpowiedź
User
marina
SKO jest dobra inicjatywa od wielu lat.Od niedawna program stał się bardziej atrakcyjny dla najmłodszych. Umożliwia zakładanie wirtualnych skarbonek oraz zdobywanie specjalnych odznak, co jest świetną mobilizacją do oszczędzania.Polecam wam ten program bo dobrze uczy dzieci oszczędzania.
odpowiedź