SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lenovo: Samsung sprzedał tylko 20 tys. tabletów

Firma Lenovo twierdzi, że z miliona tabletów dostarczonych w zeszłym roku przez Samsunga do sklepów sprzedało się zaledwie 20 tys. sztuk.

Lenovo: Samsung sprzedał tylko 20 tys. tabletów

Chodzi o pierwszy, 7-calowy model tabletu Galaxy Tab, który Samsung wprowadził na rynek we wrześniu 2010 roku (więcej na ten temat). Koreański producent już w grudniu chwalił się, że sprzedał milion urządzeń (więcej na ten temat).

Tymczasem Andrew Barrow, dyrektor w Lenovo Western Europe, w wypowiedzi dla "Guardiana" stwierdził, że Samsung mógł dostarczyć milion swoich tabletów do sklepów, ale na ich zakup zdecydowało się tylko około 20 tys. klientów. Jego zdaniem w ten sposób rywal próbował sztucznie odebrać udział w rynku Apple, które do tej pory sprzedało około 30 milionów iPadów. "My nie mamy takiej potrzeby. Jeśli produkt się sprzedaje, to się sprzedaje" - powiedział Barrow.

Nie przedstawił on jednak żadnych dowodów na poparcie swojej tezy. Warto w tym miejscu odnotować, że Lenovo właśnie wchodzi na globalny rynek tabletów. W lipcu firma zaprezentowała trzy takie urządzenia - IdeaPad Tablet K1, ThinkPad Tablet i IdeaPad Tablet P1 (więcej na ten temat), a pierwszy z nich jest już dostępny w Polsce (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lenovo: Samsung sprzedał tylko 20 tys. tabletów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl