SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wielgołaska, Koszewnik, Antczak-Tałaj i Murawska w Leo Burnett

Agencja Leo Burnett powiększa zespół kreacji o cztery osoby: Kachnę Wielgołaską (creative group head) i zajmie się obsługą marki Samsung, copywriterkę Katarzynę Koszewnik, senior copywriterkę Karolinę Antczak–Tałaj oraz art directorkę Darię Murawską. Trzy ostatnie stworzą team kreatywny, który wzmocni zespół prowadzony przez Radosława Dudzica (creative group head), pracujący dla marki Orange.

fot. Leo BurnettArticle

Kachna Wielgołaska nowa creative group head ma 13-letnie doświadczenie art directorskie, które zdobyła w agencjach reklamowych DUDA, Scholz&Friends, Isobar, Cheil i Grey oraz podczas pracy jako freelancerka. W jej portfolio znajdują się projekty zrealizowane dla takich firm i marek, jak Aldi, Biedronka oraz Samsung.

Katarzyna Koszewnik pierwsze doświadczenia w branży reklamowej zdobyła, pracując dla agencji Isobar. Kolejnym etapem w jej karierze było przejście do działu content creative, gdzie zajmowała się przede wszystkim tworzeniem treści do SoMe na potrzeby marek należących do grupy GCP, Estée Lauder Company oraz na anglojęzyczne kanały Kikkoman Europe.

Daria Murawska, ceniona art directorka doświadczenia branżowe zdobywała w roli graphic designerki, by później objąć stanowisko art directorki. Pracowała m.in. w takich agencjach jak The Digitals (obecnie Freundschaft), Uszka oraz Isobar. W swoim portfolio ma projekty zrealizowane dla klientów z bardzo różnych branż, m.in. takich jak: Soraya, Netia, W.Kruk, Aldi, Amrest, Estée Lauder, czy Škoda.

Karolina Antczak–Tałaj to doświadczona senior copywriterka & concept creative. W branży reklamowej działa od 11 lat. Przez ten czas rozwijała umiejętności w agencjach Havas, Y&R, Isobar, GONG, a od niedawna wspiera dział kreacji Leo Burnett. W poprzednich agencjach pracowała dla takich klientów, jak Żywiec Zdrój, Tiger Energy Drink, McDonald’s, Škoda czy Netflix.

 

Dołącz do dyskusji: Wielgołaska, Koszewnik, Antczak-Tałaj i Murawska w Leo Burnett

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl