Leo Burnett wygrała przetarg na międzynarodową obsługę kreatywną Betfair

Firma bukmacherska Betfair wybrała Leo Burnett na swoją międzynarodową agencję kreatywną. W przetargu Leo Burnett pokonała czterech konkurentów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Leo Burnett wygrała przetarg na międzynarodową obsługę kreatywną Betfair

Betfair nie ujawnia nazw pozostałych uczestników przetargu. Wiadomo jedynie, że nie brała w nim udziału poprzednio pracująca dla firmy w zakresie kreacji agencja Lucky Generals.

Stephen Mault, dyrektor Betfair w Wielkiej Brytanii i Irlandii powiedział, że zaprezentowana przez Leo Burnett propozycja była „ekscytująca”. - Cieszymy się, że w tym roku wprowadzimy nową ofertę marki Betfair w całej Europie, na wszystkich kluczowych dla nas rynkach - stwierdził.

Przetarg, w którym do współpracy wybrano Leo Burnett, prowadzony był od początku br.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery