SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Leo Burnett zajmie się kompleksową obsługą reklamową SM Mlekpol

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie (właściciel m.in. marki mleka Łaciate). Oznacza to kontynuację współpracy.

Article

Firma nie podaje szczegółów na temat liczby i nazw agencji prowadzonego konkursu. Leo Burnett zajmie się kompleksową obsługą strategiczno-kreatywną Mlekpolu w obszarze ATL, BTL i digital.

Umowa ma charakter długoterminowy.

Leo Burnett już wcześniej pracowała dla Mlekpolu. Była autorem kreacji kampanii promującej mleko Łaciate hasłem „Białe po mamie, zdrowe po byku” (wiosna ub.r.). Przygotowała też kampanię serków tej marki - dwa lata temu.

 -Możliwość współpracy z tak renomowanymi na polskim rynku markami jest dla nas zawsze powodem do dumy, ale także wyzwaniem, które traktujemy z najwyższą powagą. Tym bardziej, że mamy do czynienia z wyjątkowymi produktami, które zdobyły najwyższe uznanie i sympatię konsumentów. Ogromnie cieszy nas to, że nasza agencja po raz kolejny będzie mogła wesprzeć Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol w Grajewie. Zapewniamy, że zrobimy wszystko, by zaufanie, którym nas obdarzono, przerodziło się w kolejny sukces rynkowy – powiedziała Hanna Jackowska, managing director agencji Leo Burnett Warszawa.

- Jesteśmy usatysfakcjonowani przedstawioną przez Leo Burnett koncepcją kreatywną oraz przekonani, że nasza wieloletnia współpraca z Agencją przyniesie innowacyjne pomysły i realizacje ciekawych kampanii, którymi pozytywnie zaskoczymy obecnych i przyszłych konsumentów – dodaje Dorota Grabowska z działu marketingu Mlekpolu.

 

Obsługą mediowa SM Mlekpol zajmuje się od stycznia 2018 roku dom mediowy Wavemaker (GroupM/WPP).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Leo Burnett zajmie się kompleksową obsługą reklamową SM Mlekpol

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lodzia Halodzia
Dajcie to "Krzysiaczkowi", on wymyśli wszystko
3 0
odpowiedź
User
Marti
Wreszczcei :Leo Burnett" zrobi cos, co nie pochodzi z sieciowego rozdzielnika. Kreatywni :)))
2 1
odpowiedź
User
Szrama
Ciężko powiedzieć czy im to na dobrze wyjdzie. Leło bardziej się w farmaceutykach tapla
1 0
odpowiedź