SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lepiej poznać indywidualnego nabywcę

GfK Polonia wprowadziła na polski rynek badanie monitorujące wybrane artykuły spożywcze, kosmetyki oraz wydatki na paliwo i telefonię komórkową.

Lepiej poznać indywidualnego nabywcę

GfK Panel Indywidualny monitoruje zakupy produktów indywidualnych, impulsowych i luksusowych, m.in. kosmetyków, napojów, produktów probiotycznych, słonych i słodkich przekąsek, jednoporcjowych zup i dań instant oraz piwa. Dostarcza także informacji o wydatkach kierowców na paliwo i jako jedyne badanie w Polsce monitoruje wydatki na telefonię komórkową: aktywacje, doładowania, abonament.

Innowacyjność tej metodologii polega na tym, że poszczególni członkowie rodziny samodzielnie notują swoje zakupy. W innym oferowanym przez GfK Polonia badaniu wybrana osoba notuje zakupy całej rodziny. GfK Panel Indywidualny dostarcza więc również danych o zakupach, które zostały skonsumowane poza domem (mniejsze opakowania, spożywcze produkty impulsowe) lub były kupione przez innych członków gospodarstwa i nie zostały zgłoszone osobie zapisującej zakupy całej rodziny (np. kosmetyki osobiste) - podano w komunikacie.

GfK Panel Indywidualny to narzędzie, z którego korzystają już klienci GfK w Europie Zachodniej: w Niemczech, Belgii i Holandii.

  • Więcej informacji:
  • GfK
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lepiej poznać indywidualnego nabywcę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl