Leroy Merlin przenosi obsługę mediową ze Starcomu do MediaComu

Dom mediowy MediaCom (GroupM/ WPP) wygrał przetarg na obsługę mediową sieci marketów budowlanych Leroy Merlin. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy marketera ze Starcomem (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Leroy Merlin przenosi obsługę mediową ze Starcomu do MediaComu

Leroy Merlin nie podaje informacji dotyczących szczegółów zakończonego przetargu. MediaCom będzie odpowiadać m.in. za planowanie i zakup mediów do kampanii tej firmy.

Ostatnio zajmował się tym dom mediowy Starcom (Publicis Media). Agencja ta zdobyła budżet Leroy Merlin w 2014 roku wygrywając przetarg, w którym pokonała 5 konkurentów. Wśród nich pracującą dla firmy wcześniej agencję MediaCom.

Obecna wygrana MediaComu oznacza zatem powrót do obsługi tego klienta po ponad czteroletniej przerwie.

Obecnie w reklamach Leroy Merlin występuje Maja Popielarska. Wcześniej ich bohaterem był Adam Nawałka, były trener polskiej reprezentacji w piłce nożnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?