Leroy Merlin rozszerza współpracę ze Starcomem. Rusza nowa platforma

Sieć sklepów Leroy Merlin wprowadza nową platformę komunikacji handlowej, która w kreatywny sposób łączy promocję produktów z elementami muzyki, tańca i rozrywki. Projekt jest efektem rozszerzenia współpracy z agencją Starcom (Publicis Groupe).

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Leroy Merlin rozszerza współpracę ze Starcomem. Rusza nowa platforma
mat.pras.

Leroy Merlin Polska startuje z nową platformą promocyjną, która ma na celu komunikowanie aktualnych ofert i promocji w zupełnie innej, angażującej formie. 

Została zrealizowana w stylistyce musicalu, z energią, rytmem i humorem. Nowa platforma wykorzystuje znany hit Ricky’ego Martina „La Copa de la Vida” jako muzyczną bazę, na której oparto specjalnie stworzone słowa piosenki, nawiązujące do sezonowych promocji i produktów z oferty sklepu – od kuchni i łazienek, przez płytki i panele, aż po artykuły ogrodowe. 

Ważnym elementem kampanii jest również dynamiczny układ taneczny w wykonaniu zespołu Leroy Merlin, którego choreografia podkreśla tempo i pozytywny przekaz kampanii. Stałym elementem pozostaje ambasador marki, który łączy nową kampanię z poprzednią linią komunikacyjną. 

Nowa platforma to rezultat rozszerzenia współpracy Leroy Merlin z agencją mediową Starcom. Dotychczas Starcom odpowiadał za strategiczne planowanie i zakup mediów oraz działania digital. Obecnie zakres współpracy dotyczący akcji promocyjnych został poszerzony również o kreację kampanii ATL, obejmującą produkcję spotów telewizyjnych, radiowych, materiałów do radiowęzłów oraz reklamy zewnętrznej. 

– Chcieliśmy stworzyć komunikację, która wyróżni się na tle standardowych kampanii promocyjnych: będzie lekka, energetyczna, z silnym CTA, a jednocześnie skutecznie przekaże ofertę. Dlatego postawiliśmy na formę, która łączy emocje, rytm i humor z naszą codzienną ofertą. Agencja Starcom przełożyła celnie nasze potrzeby w angażującą i spójną narrację – mówi Joanna Próchnicka, dyrektorka ds. komunikacji w Leroy Merlin

Całościową obsługą zajmuje się Starcom, natomiast produkcją i postprodukcją Dynamo Films. Reżyserem spotów został Alan Willmann. Pierwsza odsłona kampanii właśnie trafiła do telewizji. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe