Leśna odsłona marki Lisner w nowej kampanii

Rusza nowa kampania marki Lisner, promująca linię produktów z kurkami, w której wspólnie z Michelem Moran’em zapraszają widzów do lasu, podkreślając wyjątkowy smak swoich specjałów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Leśna odsłona marki Lisner w nowej kampanii

Lisner, marka znana przede wszystkim z produktów rybnych tym razem zaprasza na grzyby. To właśnie leśne klimaty są motywem przewodnim, nowej kampanii, promującej produkty z kurkami od Lisnera.

Głównym hasłem komunikacji jest „O kurka! To musi być Lisner”. Zabawna gra słowna wpisuje się w lekki i humorystyczny ton charakterystyczny dla marki.

W spocie, Michel Moran, wieloletni ambasador Lisnera, wciela się w nietypową dla siebie rolę, przydrożnego sprzedawcy kurkowych specjałów. Pojawiają się też inne kojarzone z marką assety, takie jak motyw muzyczny „Lisner woła mnie”, czy postać wikinga, podkreślająca komizm, ale i związki marki z daleką północą. 

Za koncept kreatywny odpowiedzialna była agencja GPD, a produkcją zajęło się GPD Film Studio. Kampania będzie emitowana zarówno w telewizji, jak i w kanałach online. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style