SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Letnia domówka w reklamie piwa Seth and Riley’s Garage

Ruszyła kampania reklamowa piwa Seth and Riley’s Garage, z portfolio Carlsberg Polska. Akcję pod hasłem “Wyciśnij więcej” przygotowały Na_Ty, Papaya Films i Initiative.

Article

Nowy spot Seth and Riley’s Garage przedstawia domówkę, organizowaną przez bohaterkę marki (brand hero) - Hardą Cytrynę. Zabiera on widzów w imprezowy świat marki pełen zabawy wśród zgranej ekipy przyjaciół.

- Nasza marka skierowana jest do młodych, pełnych energii ludzi, którzy lubią spędzać czas, m.in. imprezując ze znajomymi. Nową kampanią chcemy pokazać jej imprezowy charakter - mówi Anna Włodkowska, junior brand manager marki w Carlsberg Polska.

Oprócz spotów w telewizji, kreacja zostanie wykorzystana także w działaniach digitalowych. Marka planuje również aktywację konsumencką w mediach społecznościowych.

Za przygotowanie spotu, obsługę kreatywną oraz komunikację digitalową odpowiada agencja Na_Ty, za produkcję spotu Papaya Films, a za zakup mediów - dom mediowy Initiative.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Letnia domówka w reklamie piwa Seth and Riley’s Garage

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl