SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Letnia ramówka początkiem zmian w TVP Polonia

 350 wakacyjnych pozycji rozrywkowych, 36 filmów fabularnych, 30 seriali, 26 audycji dla dzieci, koncerty, eventy, festiwale i wydarzenia kulturalne – to propozycje wiosennej ramówki TVP Polonia, która rusza 7 czerwca br.

Letnia ramówka początkiem zmian w TVP Polonia

 – TVP Polonia ma bardzo duży potencjał. Jest faktycznie trzecim ogólnotematycznym kanałem TVP i jedynym o globalnym zasięgu. Chcemy odświeżyć wizerunek stacji, unowocześnić i urozmaicić ofertę programową, tak żeby uczynić ją jeszcze atrakcyjniejszą, bardziej konkurencyjną, a w rezultacie zdobyć nowych widzów w Polsce i na całym świecie. Początek tych zmian widzowie zobaczą już latem – zapowiada Witold Laskowski, dyrektor TVP Polonia.
 
Wakacyjną ramówkę TVP Polonia zdominują programy rozrywkowe, wśród których będą takie pozycje jak m.in. „Kabaretowa Jedynka”, „Kabaretowy Klub Kanapowy”, „Festiwal Kultury Kresowej”, „Festiwal Muzyki Cygańskiej” i „Festiwal Piosenki Rosyjskiej w Zielonej Górze”.
W ramówce znajdą się też „MotoSzał” i „Dzień na Wyścigach – Służewiec 2010”, programy kulinarne Joanny Brodzik i Roberta Makłowicza oraz reality-show „Supermodelki”.
 
TVP Polonia przygotowała też m.in. cykl filmów fabularnych „Kino Mistrzów” i festiwal twórczości Andrzeja Barańskiego. Ponadto stacja pokaże „Kino Sąsiadów na Bis”, czyli przeboje kinowe z Czech, Węgier, Słowacji czy Bułgarii.
 
Ofertę fabularną uzupełni cykl dokumentalny „W stronę Polski” i opowieść o obcokrajowcach, którzy szukając swojego miejsca na ziemi znaleźli je właśnie w Polsce. Pojawią się również filmy o wybitnych Polakach, ich życiu i dokonaniach (m.in. o Arnoldzie Szyfmanie, Kazimierzu Karabaszu, Mai Komorowskiej, Piotrze Adamczyku czy Czesławie Niemenie).
 
W letniej ramówce znalazły się też popularne seriale m.in.: „M jak miłość”, „Plebania”, „Egzamin z życia”, „Ojciec Mateusz”, „Złotopolscy” i „Tajemnica twierdzy szyfrów”. Będzie też pasmo współczesnego serialu obyczajowego, a w nim „Kopciuszek”, „Ja wam pokażę!”, „Więzy krwi”, „Przystań” oraz  „Dom nad rozlewiskiem”.
 
Ofertę TVP Polonia uzupełnią transmisje mszy św., nadawane w każdą niedzielę z różnych kościołów położonych nawet w najbardziej odległych zakątkach Polski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Letnia ramówka początkiem zmian w TVP Polonia

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ania
Miodek jest najlepszy w tivi polonii
8 8
odpowiedź
User
nika
GITES! Fajnie dla każdego i małego i dużego.
8 8
odpowiedź
User
xxx
Pewnie, może i jeszcze puszczą staroświeckie seriale typu ,,W labiryncie" czy ,,Tulipan" albo festiwale sprzed 30 lat... Won z TVP Polonia!!!
8 8
odpowiedź
User
Tomaski
A ja sie bardzo ciesze ze ktos chce odswiezyc i unowoczesnic TV Polonia. Mjejmy nadzieje ze program stanie sie bardziej atrakcyjny i na miare roku 2010. Mieszkam w Stanach i z przyjemnascia patrze co sie tam dzieje w "Polandzie" Pozdrawiam Tomek
8 8
odpowiedź
User
telewidz
Niestety musze stwierdzic, ze Tv Polonia to "Recycling channel", albowiem poza wiadomosciami na biezaco NIE Ma nic nowego. Te programy to starocie z odkurzonej polki wracaja cyklicznie. Polska obsesja na temat wojny, choc 65 lat po wojnie, wykreowane wspomnienia ( tych ludzi zapewne nie ma juz wsrod nas, biorac pod uwage lata historii) i filmy ktore zna sie na pamiec . To wszystko jeszcze powtarzane 2-3 razy na dobe.i w cyklu pol- 1-2-letnim. Okres wakacyjny (dla Polonii juz sie zaczal!) pozbawil nas nawet tych programow, ktore mozna by bylo nazwac aktualnymi. A wiec co ogladac? Aha reklamy !!!
Z obliczen wynika, ze zajmuja okolo 20% ! czasu emisji - zaznacze, platnego programu! Biznesy placa za swoje reklamy potezne sumy, ale dlaczego ma za nie placic rowniez odbiorca? Czy jest to uczciwe? Motto "zobacz co sie dzieje w Polsce" pragne zamienic na - "Co sie sprzedaje w Polsce"! W 100% reklamy te nie dotycza Polakow rozsianych po swiecie - informacje o aktualnych promocjach w polskich sklepach, lekarstwa nie dostepne na naszym rynku jak produkty, ktore juz dawno umocnily sie na rynku amerykanskim ( a wiec tez starocie). Do tego nudne na niskim poziomie, zakupione badz wie skad, bo nawet ruchy ust nie zgadzaja sie z tekstem (np. Vanish), kilkadziesiat razy na dobe) . Ta sytucja zmusza mnie do wstrzymania subskrycji na okres 3 miesiecy , (co czynie juz od kilku lat), z nadzieja, ze nie bede musiala w koncu calkowicie zrezygnowac we wrzesniu ( dla mnie $35 miesiecznie)
8 8
odpowiedź