SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lewandowski, Szczęsny i muzycy w kampanii „Wyloguj się do życia” (wideo)

Rusza druga odsłona kampanii społecznej „Wyloguj się do życia” przestrzegającej przed uzależnieniem od urządzeń komputerowych i internetu. Twarzami akcji - przygotowanej przez firmy K2, TFC i Film Produkcja - są piłkarze Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny oraz muzycy Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus.

Article

Kampania „Wyloguj się do życia” podkreśla, że prawdziwe, równie ciakawe życie toczy się poza wirtualną rzeczywistością. Zadaniem akcji jest nie tylko pokazanie ryzyka, jakie niesie ze sobą nadmierne i niekontrolowane korzystanie z sieci, ale także zachęcenie młodzieży do szukania alternatyw poza światem wirtualnym i łączenia jednego z drugim w konstruktywny i mądry sposób. W spotach jest to pokazane na dwóch przykładach: muzyki i sportu.

Pierwsza odsłona akcji była prowadzona rok temu, a jej ambasadorem był raper Wojciech „Sokół” Sosnowski (zobacz szczegóły).

Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie i prasie. Oprócz spotów i plakatów obejmuje serwis Wylogujsie.org (zawierający informacje o charakterze edukacyjnym , wskazówki na temat możliwości otrzymania pomocy dla uczniów i rodziców, bieżące informacje o samej kampanii i szczegóły konkursu dla młodzieży na najlepszy pomysł aktywności poza siecią) oraz zaplanowane na pierwszą połowę przyszłego roku warsztaty promujące zdrowe i bezpieczne korzystanie z internetu dla pedagogów, rodziców i opiekunów. Działania potrwają do czerwca przyszłego roku.

Organizatorem akcji jest Fundacja Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych korzystająca ze środków Ministerstwa Zdrowia w ramach Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych.

Kreację kampanii przygotowała agencja K2, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a działania public relations prowadzi agencja TFC.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lewandowski, Szczęsny i muzycy w kampanii „Wyloguj się do życia” (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RL9
Wyloguj się do życia, a na sesji zdjęciowej Robertowi w kieszeni odznacza się smartfon, profeska. :
16 9
odpowiedź
User
joker
Podoba mi się idea i hasło kampanii :)
9 14
odpowiedź
User
tadzio3
Spotkanie się z takimi piłkarzami, czy muzykami, to z pewnością bardziej w wirtualnej rzeczywistości niż w prawdziwym życiu...
13 8
odpowiedź
User
099max
No nie ma co, ten sam Lewandowski reklamuje właśnie internet "wszędzie" w usłudze JAMP w Erze T-mobilu. Ktoś tu chyba choruje na schizofrenię :) Tylko pogratulować! :(
28 8
odpowiedź
User
kadwa
Boszz... Serio musieliście robić kopie reklamy Nike? I to jeszcze bez sensu. Niedopasowaną do tematu. Może lepiej było kopiować Lurpak? Przynajmniej byłoby o gotowaniu, a nie o graniu w Fife.
17 10
odpowiedź