LG chce zwiększyć udział w rynku sprzedaży telewizorów LCD

Firma LG Electronics chce w bieżącym roku zdobyć 15 proc. udziału w światowym rynku sprzedaży telewizorów LCD, w porównaniu do 11 proc. w roku 2009.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Koreański producent chce to osiągnąć poprzez 54-proc. wzrost sprzedaży swoich odbiorników - z 16,2 do 25 milionów. 7 milionów z nich mają stanowić modele z podświetleniem LED.

LG poinformowało także, że chce w 2010 roku sprzedać 4 miliony telewizorów plazmowych. Z kolei w przypadku odtwarzaczy Blu-ray firma planuje wzrost sprzedaży w porównaniu z minionym rokiem z 1 do 2,5 miliona urządzeń.

Na rynku sprzedaży płaskich telewizorów koreański producent jest obecnie drugim po Samsungu największym światowym producentem. Pozycję wicelidera LG odebrało w II kwartale 2009 roku firmie Sony.

 źródło: YONHAP NEWS

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej