Liberty Direct: Mariusz Max Kolonko z Bostonu do Krakowa

Liberty Direct ruszył we wtorek z nową kampanię wizerunkową, wramach której emitowany jest spot reklamowy z udziałem MariuszaMaxa Kolonki.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Główny przekaz kampanii to szybka - do 10 dni - decyzja owypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC.

Nowa kampania wizerunkowa Liberty Direct jest kontynuacjąpoprzednich spotów, w których Mariusz Max Kolonko w formie relacjiz Bostonu prezentował firmę. Tym razem jest to relacja MariuszaMaxa Kolonki z Polski na temat wysokiej jakości i szybkościserwisu, sprawnej likwidacji szkód i pewnej wypłaty odszkodowania,jakie oferuje Liberty Direct w naszym kraju.

Spot reklamowy będzie emitowany w głównych ogólnopolskichstacjach telewizyjnych, w tym m.in. w TVP, TVN i Polsacie. Ponadto,16 kwietnia na ulicach największych miast Polski, w tym wWarszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu iGdańsku, będzie można zobaczyć osoby przebrane za statuy wolnościrozdające ulotki informacyjne i firmowe gadżety.

Kampania została przygotowana we współpracy z agencjami Gruppa66Ogilvy, Media Planning Group i Promotor2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek