Liberty Direct reklamuje się jako najlepszy ubezpieczyciel direct (wideo)

W swojej nowej kampanii reklamowej Liberty Direct podkreśla, że w rankingu „Dziennika Ubezpieczeniowego” zajął pierwsze miejsce wśród ubezpieczycieli komunikacyjnych działających w modelu direct.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- W najnowszej kampanii odchodzimy od przekazu cenowego na rzecz podkreślenia wysokiej jakości naszych usług. Chcemy w ten sposób zachęcić do zakupu szerokiej gamy ubezpieczeń dobrowolnych oferowanych przez naszą firmę - opisuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

Przywoływany w reklamie ranking „Dziennika Ubezpieczeniowego” jest oparty na względnej liczbie skarg kierowanych na danego ubezpieczyciela w stosunku do średniej rynkowej wynoszącej 100 proc.

Spot jest emitowany w kanałach ogólnopolskich (TVN, TVP1, TVP2, Polsat) i tematycznych.

Reklamę przygotował Liberty Direct (przy produkcji współpracując z EasyHell Productions), a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu