Liberty Direct: Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej cenie (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamująca nowe taryfy ubezpieczeńkomunikacyjnych OC i AC w Liberty Direct. Firma przygotowała tęakcję we współpracy z EasyHell i MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się właśnie w telewizji kampania reklamowaLiberty Direct opiera się na dwóch spotach, w których kierowcyopisują, ile zaoszczędzili dzięki skorzystaniu z nowych taryfubezpieczeń komunikacyjnych tej firmy. Przekaz wykorzystującycharakterystyczny dla Liberty Direct wizerunek Statuy Wolnościpodkreśla, że w nowej ofercie można przenieść zniżki z OC na AC, aprzy wykupywaniu polisy przez internet otrzymuje się 5-procentowązniżkę.

Akcja jest prowadzona w TVP, TVN, Polsacie i wybranych kanałachtematycznych. Kreację kampanii firma Liberty Direct przygotowała wewspółpracy z domem produkcyjnym EasyHell, natomiast zakupem mediówzajmuje się dom mediowy MPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem