SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Liczne awanse w Viacomie

Spółka Viacom International Media Networks awansowała pracowników zatrudnionych w działach: relacji z artystami, dystrybucji, komunikacji, regulacji nadawczych, operacji i technologii, technologii mobilnych oraz w stacji Viva.

Karina Łudź awansowała na stanowisko communications managera i nadzoruje działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej oraz konsumenckiej grupy. Zastąpiła Małgorzatę Rybak-Dowżyk, która odeszła z Viacomu do Polskiej Telefonii Cyfrowej (więcej na ten temat). Łudź w spółce pracuje od 2003 roku, początkowo jako PR coordinator, potem jako PR specialist.

Dorota Neef, która zarządza relacjami z artystami w Viacom International Media Networks, awansowala na stanowisko senior managera talent and music. Z firmą związana jest od 2000 roku.

Maciej Celmer został promowany na stanowisko account managera działu dystrybucji. Odpowiada za projekty dystrybucyjne i za relacje z partnerami biznesowymi.

Pawel Kobryński, odpowiedzialny za działania z zakresu marketingu, komunikacji oraz eventów stacji Viva, został brand and media planning executive'em.

Lidia Wechterowicz jako compliance supervisor odpowiada za zgodność materiałów telewizyjnych z wymogami licencji nadawczej dla wszystkich kanałów z portfolio Viacom International Media Networks w Polsce.

Tomasz Senda na stanowisku operation specialist zajmie się projektami z zakresu operacji i technologii. Z Viacom International Media Networks związany jest od 2010 roku.

Alexandra Sanchez dołączyła do działu Mobile Brand Licensing. Jako junior product coordinator realizuje działania z zakresu obsługi oraz rozwoju projektu MTV Mobile.

Dołącz do dyskusji: Liczne awanse w Viacomie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Próba utylizacji gówna. Smieszna i żałosna. Stare odgrzewańce. bbrrrrrrrrrrrrr
odpowiedź
User
Marcin1111
Za co? Za tą żałosną jakość techniczną programów? Obraz w 4:3, dźwięk 128 kb/s i ogólna jakość jak z kaset VHS. Żałosne to nasze MTV w Polsce. Jak zawsze jesteśmy robieni w bambuko. Życzę MTV dalszego spadku oglądalności a Vivę Polska niech zmiecie Eska Tv.
odpowiedź
User
gosc
gratulacje!
odpowiedź