SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Liderami TVP1 i TVP2. Hitami tygodnia "M jak miłość", "Fakty" i "Sanatorium miłości"

Największą widownię w ubiegłym tygodniu zgromadziły: serial "M jak miłość", dziennik "Fakty" i program "Sanatorium miłości". Wśród stacji liderem oglądalności były TVP1 i TVP2 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Article

W ubiegłym tygodniu - od 3 do 9 lutego - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu "M jak miłość" TVP2. Oglądało go średnio 4,62 mln osób. Udział stacji w rynku wyniósł 31,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowały się "Fakty" TVN, które 6 lutego zgromadziły 3,21 mln widzów (22,09 proc. udziału).

Na podium znalazł się też program "Sanatorium miłości" z widownią 3,14 mln osób i udziałem w rynku na poziomie 21,52 proc.

Wśród programów informacyjnych drugie miejsce zajął "Teleexpress" TVP1, którego śledziło 2,84 mln osób, co przełożyło się na 27,17 proc. udziału. Trzecie miejsce w tym zestawieniu przypada "Wiadomościom" z widownią 2,56 mln osób (16,44 proc.).

Warto odnotować, że na piątym miejscu pod względem oglądalności znalazła się relacja ze skoków narciarskich (Puchar świata w Willingen), którą 8 lutego oglądało 2,90 widzów (25,60 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 również serial "M jak miłość" był liderem rynku. Odcinek z 3 lutego śledziło 1,69 mln osób, co dało TVP2 31,41 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,19 mln widzów i 23,49 proc. udziału), a podium uzupełnia program "Kulisy serialu 'M jak miłość'" (1,01 mln i 18,95 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem, TVP Info przed TVN24

Liderem wśród stacji telewizyjnych była w ubiegłym tygodniu TVP1, ale jej udział w rynku wśród wszystkich widzów zmniejszył się 0,35 pkt. proc. do 9,66 proc.

Druga była TVP2, której udział wyniósł 8,89 proc. (spadł o 0,04 pkt. proc.). Na podium znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 8,64 proc. i jako jedyna stacja wśród trzech najlepszych odnotował wzrost o 0,01 pkt. proc. w stosunku do wcześniejszego tygodnia.
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w ubiegłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,96 proc. do 34,51 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji spadł o 0,16 pkt. proc. do 10,03 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,42 proc. (w dół o 0,15 pkt. proc.). Podium uzupełnia TVP2 (spadek o 0,19 pkt. proc. do 8,23 proc.). Na czwartym miejscu znalazła się TVP1 ze spadkiem o 0,50 pkt. proc. do 5,96 proc.

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (spadek o 0,06 pkt. proc. do 9,95 proc.).

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Liderami TVP1 i TVP2. Hitami tygodnia "M jak miłość", "Fakty" i "Sanatorium miłości"

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ppp
Jedynka niecałe 6% w grupie komercyjnej ...
11 16
odpowiedź
User
ioo
Blondynka i Piłsudski tragiczne wyniki bez konkurencji, nawet się nie mieszczą.
16 10
odpowiedź
User
ww
Będzie duży spadek Sanatorium rok do roku, nie dziwię się, duuużo słabszy sezon.
11 16
odpowiedź
User
polii
Fakty, 3,2 mln świetny wynik.
11 25
odpowiedź
User
mareczek
W sumie Polsat i TVN na samych powtórkach dobre wyniki, a Polsat nawet lider w komercyjnej.
10 13
odpowiedź