Lidia Cieślak dyrektorem w On Board PR

Lidia Cieślak rozpoczęła pracę jako dyrektor industry department w agencji On Board PR. Wcześniej pracowała m.in. w Ogilvy PR i Ernst&Young.

tw / tw / wm
tw / tw / wm
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor industry department w agencji On Board PR Lidia Cieślak kieruje zespołem realizującym projekty doradcze dla przemysłu i sektora publicznego. Ponadto odpowiada za koordynację współpracy z obecnymi klientami, nawiązywanie nowych relacji biznesowych oraz wdrażanie na polskim rynku standardów w zakresie doradztwa komunikacyjnego wypracowanych w ramach sieci ECCO Communication Network.

grafika

Lidia Cieślak pracowała ostatnio jako dyrektor PR w agencji Oglivy PR, współtworząc ją od podstaw. Wcześniej pełniła funkcję szefa marketingu i PR w dziale podatkowym firmy Ernst&Young oraz zajmowała stanowiska kierownicze w kilku czołowych agencjach public relations w Polsce. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów komunikacji korporacyjnej i wewnętrznej, kampanii edukacyjnych oraz działań B2B.

tw / tw / wm
Autor artykułu:
tw / tw / wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana