SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl w zabawnym spocie pokazuje, co było, gdyby sieć 20 lat temu nie weszła do Polski

Lidl ruszył z kampanią reklamową z okazji jubileuszu 20 lat na polskim rynku. Dodatkowo sieć przygotowała specjalną promocję w aplikacji Lidl Plus.

Article

Jubileuszowa kampania Lidl Polska „Lidl. 20 lat wszystkiego najlepszego!” będzie trwała kilka miesięcy za pośrednictwem wielu nośników m.in. specjalnego brandingu w sklepach, okolicznościowych koszulek pracowników, telewizyjnych spotów reklamowych. Utrzymany w żartobliwej konwencji spot pokazuje, jak wiele produktów z różnych kategorii zawitało do domów Polaków dzięki sieci Lidl.

Informacje o jubileuszu znajdziemy także w gazetkach produktowych, a nawet na ciężarówkach dostarczających produkty do sklepów. W ramach działań promujących 20-lecie.

Mural na 20 lat Lidla w Polsce

Lidl Polska stworzy 6 murali w 5 największych miastach Polski, a także wyemitowany zostanie dodatkowy odcinek „Kuchni Lidla” oraz podcastu „Dobry temat”, który jest prowadzony przez Karola Okrasę.

Zobacz: Lidl w nowej kampanii tłumaczy, dlaczego warto robić tu zakupy

w ramach kampanii trwać będzie również specjalna oferta promocyjna „20 niespodzianek na 20. urodziny” dla klientów sieci. Od 25 kwietnia do 17 maja br. w aplikacji Lidl Plus każdego dnia publikowane będą nowe kupony promocyjne marek dostępnych wyłącznie w sieci Lidl.

W Polsce Lidl ma blisko 800 sklepów.

Kreacją reklam Lidla zajmuje się agencja GPD.

Dołącz do dyskusji: Lidl w zabawnym spocie pokazuje, co było, gdyby sieć 20 lat temu nie weszła do Polski

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jub
Ile tam podatku CIT zapłacił dostojny jubilat przez te 20 lat
odpowiedź
User
fer
Ile tam podatku CIT zapłacił dostojny jubilat przez te 20 lat

Myślę, że są istotniejsze kwestie takie jak: warunki zatrudnienia, wynagrodzenia dla pracowników, jaki % towarów pochodzi od polskich dostawców, czy przy zawieraniu kontraktów z dostawcami nie wykorzystują swojej dominującej pozycji. Dopiero później porównałbym z innymi sieciami jaki procent dochodu w Polsce stanowi zapłacony CIT. Słowem najpierw jakie są warunki ich bytu na naszym rynku a dopiero potem jakie są efekty w postaci podatku od zysku.
odpowiedź
User
Jeruopa
Wole Netto od, Lidla. Tanty Merkel i Szolza nie bede finansowac
odpowiedź