SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lidl na Pol’and’Rock Festival będzie czynny 148 godzin bez przerwy

Lidl Polska, właściciel sieci dyskontów pod koniec lipca pojawi się na Pol’and’Rock Festival w Kostrzynie na Odrą. Rockowa Wyspa Lidla będzie działać 24 godziny na dobę podczas całej imprezy, łącznie 148 godzin bez przerwy.

Article

Festiwal Pol’and’Rock zaczyna się na początku sierpnia. Lidl już wkrótce rusza z przygotowaniami do wybudowania polowego sklepu – Lidl Rock Shop na powierzchni 1400 m.kw. Będzie on do dyspozycji festiwalowiczów od poniedziałku, 29 lipca w godzinach 12-20, a od wtorku, 30 lipca od. g. 8 do niedzieli, 4 sierpnia do godz. 12 sklep będzie czynny bez przerwy – łącznie przez 148 godzin.

Obsługą sklepu zajmie się ponad 240-osobowa załoga Lidl z całej Polski. Będą to pracownicy sklepów, pracownicy administracji, biura sprzedaży i centrali. Wszyscy pracownicy będą mieć zapewniony przejazd, wyżywienie, zakwaterowanie oraz premie.
W ubiegłym roku w trakcie trwania festiwalu w sklepie polowym Lidla wypieczono ponad 500 000 sztuk pieczywa.

Asortyment sklepu został dobrany na podstawie doświadczeń z lat ubiegłych – Lidl jest obecny na Pol’and’Rock po raz 9.  Decydują o nim w głównej mierze preferencje zakupowe uczestników festiwalu. W tym roku pojawi się też kilka nowości. Wśród nich m.in. - po raz pierwszy – bezalkoholowe piwo Lech Free w 4 różnych smakach. W ofercie spożywczej będą to też świeżo wyciskane soki „Solevita”, nabiał „Pilos”, wędliny „Pikok” oraz warzywa i owoce z „Ryneczku Lidla” – w tym arbuza, który jest najchętniej wybieranym owocem przez festiwalowych klientów. Oprócz artykułów spożywczych będzie można zakupić festiwalowe must-have, czyli namioty igloo, karimatę i śpiwór, a także apteczkę.

W Lidl Rock Shop będzie można też kupić drewniane i certyfikowane FSC sztućce, papierowe tacki i talerze oraz biodegradowalne i kompostowalne przemysłowo naczynia jednorazowe. Możliwe będzie też korzystanie z aplikacji zakupowej Lidl Plus oraz z form płatności obowiązujących w regularnych sklepach, również BLIK.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lidl na Pol’and’Rock Festival będzie czynny 148 godzin bez przerwy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Lidl nie wypieka pieczywa tylko je odgrzewa z mrożonego półproduktu!
5 2
odpowiedź
User
Kawka
Szanuję WOŚP , ale dla mnie jest już tutaj zbyt dużo monety i komercjalizacji . Młodzi łykają przekaz ( dość tandetnych) marek jak pelikan rybę . Witajcie w "rzeczywistości ciągłej sprzedaży" i rozkwitu systemu korporacji :(
3 0
odpowiedź