„Dobrze spotkać się w Święta” - wielkanocne reklamy Lidla z głosem Krzysztofa Kowalewskiego (wideo)

Sieć sklepów Lidla rozpoczęła wielkanocną kampanię marketingową. Akcja, realizowane pod hasłem „Dobrze spotkać się w Święta”, ma charakter wizerunkowo-produktowy. Głosu do spotów użyczył aktor Krzysztof Kowalewski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Dobrze spotkać się w Święta” - wielkanocne reklamy Lidla z głosem Krzysztofa Kowalewskiego (wideo)

Spoty z kampanii pokazują wielopokoleniową rodzinę, która cieszy się ze spotkania przy wielkanocnym stole. Podsumowuje to slogan „Dobrze spotkać się w Święta” wypowiadany przez aktora Krzysztofa Kowalewskiego.

Na potrzeby akcji przygotowano spot wizerunkowy oraz reklamy produktowe, w których przedstawiane są konkretne promocje. W ofercie obowiązującej w tym tygodniu (lub do wyczerpania zapasów) otrzymuje się 50 proc. zniżki na drugie kupione opakowanie produktów Alesto.

Działania reklamowe Lidla obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Za kreację i produkcję reklam odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy