SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dobrze spotkać się w Święta” - wielkanocne reklamy Lidla z głosem Krzysztofa Kowalewskiego (wideo)

Sieć sklepów Lidla rozpoczęła wielkanocną kampanię marketingową. Akcja, realizowane pod hasłem „Dobrze spotkać się w Święta”, ma charakter wizerunkowo-produktowy. Głosu do spotów użyczył aktor Krzysztof Kowalewski.

Article

Spoty z kampanii pokazują wielopokoleniową rodzinę, która cieszy się ze spotkania przy wielkanocnym stole. Podsumowuje to slogan „Dobrze spotkać się w Święta” wypowiadany przez aktora Krzysztofa Kowalewskiego.

Na potrzeby akcji przygotowano spot wizerunkowy oraz reklamy produktowe, w których przedstawiane są konkretne promocje. W ofercie obowiązującej w tym tygodniu (lub do wyczerpania zapasów) otrzymuje się 50 proc. zniżki na drugie kupione opakowanie produktów Alesto.

Działania reklamowe Lidla obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Za kreację i produkcję reklam odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Group.

Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 650,45 mln zł, o 5,7 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dobrze spotkać się w Święta” - wielkanocne reklamy Lidla z głosem Krzysztofa Kowalewskiego (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mon
"Świąteczne" reklamy powielają stereotyp, że rodzinę odwiedza się tylko w święta, a to przecież jest nieprawda. Rodzinę można odwiedzić w każdym czasie. Wystarczy się zapowiedzieć albo zrobić niespodziankę. Nie cierpię świąt, tego całego gotowania, potem obżarstwa, rozmów o chorobach i nudzie. Najlepszym momentem tej nudnej ceremonii jest jak już sobie wszyscy pojadą. Można wsiąść na rower i zapomnieć o całym świecie. Wtedy jest dopiero miło. Zero stresu i wreszcie można odpocząć od tego całego zamieszania.
12 8
odpowiedź
User
Czyżby?
Czy głos na końcu spotu - to na pewno Krzysztof Kowalewski, a nie Emilian Kamiński?
8 8
odpowiedź