Lidl startuje z kampanią z okazji UEFA Women’s EURO 2025

2 lipca Lidl Polska rozpoczął kampanię marketingową z okazji UEFA Women’s EURO 2025. Marka jako oficjalny partner turnieju UEFA Women’s EURO 2025 będzie obecna zarówno w mediach tradycyjnych, jak i digitalowych, inspirując do kibicowania i wspólnego przeżywania sportowych emocji.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Lidl startuje z kampanią z okazji UEFA Women’s EURO 2025
fot. materiały prasowe

Centralnym elementem kampanii będzie 30-sekundowy spot wizerunkowy, który opowiada historię dziewczynki, która dzięki codziennemu wysiłkowi, wsparciu najbliższych i zdrowemu odżywianiu – symbolicznie reprezentowanemu przez świeże owoce i warzywa od Lidl – pokonuje kolejne przeszkody i spełnia swoje sportowe marzenia.  

Spot pojawi się w blokach reklamowych przed meczami – szczególny nacisk położono na mecze reprezentacji Polski oraz finał turnieju. W serwisie YouTube spot dostępny będzie w pełnej, 60-sekundowej wersji. Kampania będzie również realizowana w social mediach, mediach internetowych oraz w ramach współpracy z portalem Onet – Lidl zostanie sponsorem sekcji sportowych poświęconych UEFA Women’s EURO 2025.

UEFA x Lidl

Na czas trwania turnieju Lidl przygotował także  aktywację w aplikacji Lidl Plus – użytkownicy będą mogli wziąć udział w specjalnej grze „Szczęśliwa Bramka”, która pozwoli połączyć sportowe emocje z dodatkowymi kuponami. Szczęśliwa Bramka pojawia się po zakupach z aplikacją Lidl Plus w dniach 1-31 lipca.

Kampania jest częścią długofalowej strategii Lidl Polska w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Od lat marka aktywnie wspiera działania na rzecz równouprawnienia i edukacji zdrowotnej.  

Współpraca Lidla z UEFA z okazji UEFA Women’s EURO 2025 została ogłoszona w grudniu 2024 roku i obejmuje wszystkie 16 krajów uczestniczących w turnieju. Partnerstwo ma na celu nie tylko wspieranie wielkiego wydarzenia sportowego, ale także budowanie długofalowego zaangażowania w rozwój kobiecego futbolu na całym kontynencie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"