SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lidl znów promuje „wielką wyprzedaż” odzieży i artykułów przemysłowych (wideo)

W sklepach Lidl 13 czerwca rozpocznie się promocja cenowa obejmująca produkty odzieżowe i przemysłowe. Wspiera to kampania reklamowa.

W ramach promocji nawet o 80 proc. będą obniżone w sklepach Lidl ceny wybranych produktów odzieżowych i przemysłowych, m.in. takich jak deski do prasowania z gniazdkiem, sukienki damskie, tuniki, bluzy dresowe, mierniki, detektory wielofunkcyjne oraz wagi diagnostyczne.

Akcja rozpocznie się 13 czerwca, potrwa do wyczerpania zapasów. Ruszyła już wspierająca ją kampania reklamowa, w spocie o ofercie rozmawiają dwóch znajomych poprzez komunikator wideo.

Poprzednia odsłona takiej promocji została przeprowadzona w drugiej połowie kwietnia.

 

Działania reklamowe Lidla obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji. Za kreację i produkcję reklam odpowiada GPD Agency, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media, a za działania w internecie - agencja Performance Media.

Według danych Kantar Media w kwietniu br. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 73,72 mln zł, o 8,2 proc. mniej niż rok wcześniej.

W roku rozliczeniowym od marca 2018 do lutego ub.r. Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Firma na koniec lutego 2019 r. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł.

Dołącz do dyskusji: Lidl znów promuje „wielką wyprzedaż” odzieży i artykułów przemysłowych (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl