SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lifestyle'owa kampania Suzuki

Japoński koncern motoryzacyjny chce być postrzegany w USA jako producent aut dla wielbicieli sportów ekstremalnych.

Kampanie reklamową, która ma promować samochody Grand Vitara oraz Forenza, przygotowała kalifornijska agencja Colby&Partners. Spoty pojawią się na najpopularniejszych amerykańskich kanałach telewizji kablowej (CNN, Discovery, E! Entertiment). Reklamy Suzuki pojawią się także w popularnych magazynach, takich jak; Time, Money, Fortune czy Sports Illustrated.

Spoty przedstawiają auta w otoczeniu ludzi uprawiających takie sporty, jak spadochroniarstwo czy sandboarding. Kampania adresowana jest do osób w przedziale wiekowym 25-54 lata, prowadzącym aktywny tryb życia.

Nowa kampania ma podtrzymać rosnące zainteresowanie marką na rynku amerykańskim. W tym roku sprzedaż aut Suzuki w USA wzrosła o 7,8%.

Dołącz do dyskusji: Lifestyle'owa kampania Suzuki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl