Koniec kanału Lifetime w Polsce

Z końcem maja 2022 roku kanał Lifetime, należący do A+E Networks UK zakończy nadawanie. Stacja jest bowiem wygaszana na wszystkich rynkach europejskich. Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że żaden kanał nie zastąpi Lifetime w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Koniec kanału Lifetime w Polsce

A+E Networks UK podjęło decyzję o wygaszeniu kanału Lifetime w Europie. Na przełomie lutego i marca bieżącego roku widzowie w Wielkiej Brytanii, Irlandii i na Malcie pożegnali już stację. Kanał Lifetime Poland zniknie z rynku 31 maja 2022 roku.

Stacja Lifetime w Polsce oferowała widzom wartościowe treści dokumentalne i fabularne skupione wokół tematów związków, rozwoju i poszukiwania własnego stylu. W tym duchu wyprodukowane zostały popularne lokalne produkcje takie jak „Królowe Second-Handów” i „Wnętrze do poprawki”.

Abonenci platform i sieci kablowych nie będą mogli rozwiązać umów

A+E Networks UK nie zamierza w miejsce Lifetime wprowadzić nowego kanału. Wcześniej nadawcy tak postępowali z uwagi na cenne umowy z operatorami i platformami cyfrowymi.

W Canal+, Polsat Go (Cyfrowy Polsat) oraz w większości sieci kablowych kanał Lifetime jest oferowany jako niegwarantowany. Oznacza to, że nie można będzie rozwiązać umowy z operatorem przed terminem w związku z usunięciem tej stacji.

Z naszych informacji wynika, że w Polsce i regionie A+E Networks UK skupi się na rozwoju pozostałych kanałów i usług wideo na żądanie. Lifetime będzie działać dalej m.in. w USA.

grafika

Zasięg kanałów A+E Networks

Polskie biuro A+E Networks zarządza kanałami w 17 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, na których kanały History, History 2 i Crime+Investigation dostępne są w 11 językach. History dociera do ponad 30 milionów gospodarstw domowych w regionie, w tym blisko 7 milionów w Polsce. History Channel czy Crime+Investigation Polsat dostępne są także wersji streamingowej m.in. na platformach Polsat Box Go, Canal+, ipla.tv czy UPC TV Go oraz w bibliotekach VOD m.in. w Play NOW czy w ofercie Platformy Canal+. Firma rozwija również marki SVOD w postaci History Play oraz Crime+Investigation Play.

Kanał Lifetime miał 0,047 proc. udziału w rynku w ub.r. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style