SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Lifetime prowadzi drugą edycję akcji #LiniaProsta na Dzień Zespołu Downa

W środę 21 marca br. z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa telewizja Lifetime (A+E Networks) organizuje zbiórkę pieniędzy w ramach akcji #LiniaProsta, a dochód trafi do Stowarzyszenia Bardziej Kochani.

Article

Celem drugiej odsłony kampanii #LiniaProsta jest sfinansowanie funkcjonowania mieszkania, w którym podopieczni Stowarzyszenia Bardziej Kochani przez kolejny rok będą uczyć się wykonywać czynności, a w przyszłości dzięki temu będą w stanie samodzielnie funkcjonować. Roczny koszt utrzymania mieszkania treningowego to 200 tys. zł (czynsz, żywność, pensje terapeutów czy transport).

Pieniądze zbierane są na stronie internetowej Pomagamy.im/liniaprosta. Zbiórka trwa do 30 kwietnia br.

Zbiórka towarzyszy premierze trzeciego sezonu programu „Taki się urodziłem” w telewizji Lifetime - w środę o godz. 22.00. Jest to reality-show o młodych kobietach i mężczyznach z zespołem Downa.

W tym roku Lifetime i Stowarzyszenie Bardziej Kochani organizują akcję #LiniaProsta po raz drugi. W zeszłym roku nadawca zachęcał do rysowania na dłoni poprzecznej linii oraz zamieszczania zdjęć na kanałach społecznościowych. Za każde zdjęcie oznaczone hashtagiem #LiniaProsta Lifetime przekazywała 5 zł na rzecz Stowarzyszenia Bardziej Kochani.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lifetime prowadzi drugą edycję akcji #LiniaProsta na Dzień Zespołu Downa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing