Lidl oficjalnym partnerem piłkarskich rozgrywek

Sieć sklepów Lidl Lidl została oficjalnym partnerem rozgrywek Ligi Europy oraz Ligi Konferencji na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Partnerstwo to kontynuacja współpracy po UEFA Euro 2024.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lidl oficjalnym partnerem piłkarskich rozgrywek

Lidl jako oficjalny Fresh Food partner podczas Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA Lidl będzie inspirować kibiców pod hasłem "We’re on your team".

Dzięki nowej umowie, Lidl obejmie swoim programem „Lidl Kids Team” 30 europejskich krajów. Powstał on dzięki współpracy z Ligą Europy UEFA i Ligą Konferencji UEFA, w ramach których dzieci w wieku od sześciu do dziesięciu lat będą miały możliwość wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Sieć planuje także specjalne konkursy, w których do wygrania będą bilety na mecze.

Lidl Kids Team to także chęć zainspirowania jak największej ilości dzieci w całej Europie do aktywności fizycznej. Zdrowy styl życia i świadome odżywianie przyjęte we wczesnym dzieciństwie zmniejszają ryzyko chorób związanych z dietą w wieku dorosłym. 

Lidl najbardziej widoczną marką na UEFA Euro 2024

W trakcie trwania Euro 2024, sieć za pośrednictwem aplikacji Lidl Plus, zaangażowała ponad 16 milionów użytkowników. Lidl rozdawał także kubki z owocami fanom piłki nożnej na miejscu rozgrywania meczów – w sumie zostało przetworzonych  91 ton owoców. Według badań przeprowadzonych przez YouGov, firma była najbardziej widocznym partnerem podczas turnieju, a ponad połowa (58 proc.) widzów UEFA Euro 2024 wskazała Lidla jako partnera rozgrywek najczęściej, co stanowi wzrost o 32 proc. w porównaniu z okresem przed rozpoczęciem UEFA EURO 2024 (największy wzrost spośród wszystkich partnerów).

– Jesteśmy dumni, że możemy dodać Ligę Europy oraz Ligę Konferencji UEFA do naszej szerokiej gamy partnerstw sportowych. Jako firma jesteśmy ściśle związani z Europą: powstały 51 lat temu Lidl jest aktualnie obecny w ponad 30 krajach. W Lidlu nasze podstawowe przekonania są powiązane z międzynarodową strategią CSR, dlatego współpraca międzynarodowa ma fundamentalne znaczenie – mówi dr Jennifer Cords, senior vice president w Lidl International. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję