Lighthouse Consultants dla Ikea

Od sierpnia Lighthouse Consultants odpowiada za komunikacjęprojektu społecznego Soft Toys, elementu Inicjatywy SpołecznejIkea.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy agencja odpowiada za doradztwo strategiczneoraz działania media relations. Współpraca zaplanowana jest dostycznia 2010 roku.

Akcja Soft Toys polega na przekazaniu 1 euro od każdejsprzedanej zabawki pluszowej na rzecz projektów realizowanych przezUNICEF, głównego partnera projektu. Projekt realizowany jest wlistopadzie i grudniu każdego roku. Inicjatywa Społeczna IKEApowstała w 2003 roku, a jej celem jest wspieranie programów narzecz dzieci w krajach najbardziej potrzebujących.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta