Lighthouse: nowe osoby w działach corporate i tech

Lighthouse, firma doradztwa komunikacyjnego, poszerza swój zespół konsultantów w zespołach corporate i tech. Do działu corporate dołączyli Katarzyna Matolicz, Agata Młynarczyk i Adrian Urniaż. W dziale tech pracę rozpoczęli Arkadiusz Sęga oraz Mikołaj Kolarski. Do agencji dołączyła również Magdalena Markowska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lighthouse: nowe osoby w działach corporate i tech
Od lewej: Adrian Urniaż, Agata Młynarczyk, Arkadiusz Sęga, Katarzyna Matolicz, Magdalena Markowska, Mikołaj Kolarski

Katarzyna Matolicz to nowa project manager w dziale corporate. Z branżą komunikacyjną związana od kilkunastu lat. Początkowo pracowała jako dziennikarka w redakcjach prasowych i radiowych, później już jako PR-owiec zajmowała się realizacją kampanii wizerunkowych, CSR-owych, edukacyjnych i produktowych. Pracowała m.in. dla Budimexu, Perfetti Van Melle, Circle K, Ambasady Francji w Warszawie, wydawnictwa Nowa Era oraz Peugeot Polska.

Dział corporate, jako project executive, będzie wspierać także Agata Młynarczyk, która do tej pory pracowała jako event manager i planistka.

Do zespołu Lighthouse, na stanowisko project executive dołączyła również Magdalena Markowska, która ma doświadczenia głównie w obszarze komunikacji marketingowej marek z branży lifestyle, beauty, fashion & FMCG oraz placówek kulturalnych. W Lighthouse będzie wspierała zespół realizujący projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej m.in. dla LPP.

Nowym junior project executive w praktyce korporacyjnej został Adrian Urniaż, który wcześniej z powodzeniem odbył staż w firmie. Adrian kończy studia magisterskie Kolegium Artes Liberales na Uniwersytecie Warszawskim.

Z początkiem roku awans na stanowisko senior project executive uzyskała Ewa Zaborska. Wcześniej promocję dostały: Aleksandra Konecka – Olszewska na project managera, Anna Górecka z działu digital na digital specialist oraz Adrianna Trefoń z działu tech na senior project executive.

Sęga i Kolarski w zespole technologicznym Lighthouse

Do działu tech dołączył Arkadiusz Sęga, który jako project executive będzie wspierał zespół PR produktowego, pracując głównie na projektach HP i Vectry. Sęga zdobywał doświadczenie jako redaktor serwisów technologicznych, a także pracując dla Orange czy Alcatela. Ostatnio pracował w SAROTA PR i był odpowiedzialny za komunikację takich marek jak MMD (producent monitorów Philips) oraz Sonos (od początku PR-owej obecności firmy w Polsce).

Równocześnie zespół technologiczny zasilił Mikołaj Kolarski, jako junior project executive, w praktyce technologicznej, który wspiera działania na projekcie dla Riot Games. Wcześniej pracował w INEA i zdobywał doświadczenie w branży gamingowej przy powstawaniu gier w wirtualnej rzeczywistości. Mikołaj jest pierwszym w pełni zdalnym pracownikiem Lighthouse.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?