Lindor z konkursem „Moja chwila przyjemności”

Pod hasłem „Moja chwila przyjemności” trwa akcja konkursowa marki pralin Lindor. Za jej opracowanie i realizację odpowiada agencja Amooco.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lindor z konkursem „Moja chwila przyjemności”

Akcja konkursowa jest realizowana w dwóch wersjach - dedykowanej sieci sklepów Carrefour i ogólnopolskiej (prowadzonej we wszystkich sklepach na terenie Polski z wyłączeniem sieci Carrefour).

Aby wziąć udział w konkursie, konsument musi dokonać zakupu co najmniej jednego opakowania pralin Lindor w dowolnym sklepie na terenie Polski (z wyłączeniem sieci sklepów Carrefour), opisać, jak wygląda jego chwila przyjemności, a następnie wysłać zgłoszenie za pomocą formularza na stronie Lindor.pl.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 31 października 2020 roku. Na autorów najciekawszych odpowiedzi czekają nagrody - 15 designerskich foteli i 100 zestawów pralin Lindor.

Za to, aby wziąć udział w części konkursu dla Carrefour, , konsument musi dokonać zakupu dowolnych pralin Lindor w sklepie tej sieci, opisać, jak wygląda chwila jego przyjemności, a następnie wysłać zgłoszenie za pomocą formularza na stronie Lindor.pl.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 1 do 31 października 2020 roku. Na autorów najciekawszych odpowiedzi czekają nagrody: 5 designerskich foteli, 100 zestawów nastrojowych świeczek i 50 zestawów pralin Lindor.

Agencja Amooco odpowiedzialna jest za projekt i wdrożenie strony konkursowej, opracowanie mechaniki oraz organizację i obsługę promocji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie