Policjant i taksówkarz rapują w nowej reklamie LINK4

Ruszyła internetowa kampania firmy ubezpieczeniowej LINK4, promująca OC z pakietem pomocy w cenie. Kampania zrealizowana przez Agencję 2012 w żartobliwy sposób nawiązuje do konwencji ulicznego hiphopu, puszczając oko do najbardziej kultowych utworów tego gatunku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Policjant i taksówkarz rapują w nowej reklamie LINK4

Kreacja w nieoczywisty sposób wpisuje się w dotychczasową platformę komunikacyjną LINK4, wykorzystującą utwory muzyczne. Tym razem jednak, zamiast oparcia się na znanym przeboju, postawiono na autorską kompozycję, inspirowaną ulicznym hip-hopem, oraz teledysk inspirowany prawdziwym, miejskich życiem. W ten sposób firma poszerza aktualną grupę docelową marki, docierając do młodszych, miejskich konsumentów.

- W piosence i teledysku zwykli ludzie tacy jak policjant, kurierka czy taksówkarze rapują o nowej ofercie LINK4, doceniając, że do pakietu OC LINK4 dołożył pomoc na miejscu wypadku. Ten nieoczywisty bonus do podstawowego ubezpieczenia jakim jest OC, nasi bohaterowie doceniają, oddając marce szacunek - komentuje Łukasz Stachniak, senior art director w Agencji 2012.

Obok profesjonalnych aktorów, w filmie pojawili się także pracownicy LINK4, m.in. członek zarządu, dyrektorzy pionów oraz eksperci i specjaliści z różnych departamentów – w rolach policjanta, taksówkarza, budowlańca czy pracownika służb oczyszczania miasta. 

Autorem kampanii jest Agencja 2012. Media do kampanii LINK4 planuje i kupuje Sigma Bis. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu