SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Link4 dopina szczegóły współpracy z Sigma Bis

Firma ubezpieczeniowa Link4 dopina ostatnie szczegóły współpracy z Sigma Bis, agencją marketingową utworzoną przez PKN Orlen i PZU - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Nadal będzie współpracować z domem mediowym Carat.

Kasia Moś, fot. LINK 4Article

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że Link4 już zdecydowało, że planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii zajmować się będzie Sigma Bis. Obecnie trwają negocjacje dotyczące stawek oraz organizacji pracy.

Po ich zakończeniu ma zostać zawarta umowa o współpracy pomiędzy firmami. Ma to nastąpić niebawem.

Obecnie obsługą mediową Link4 zajmuje się dom mediowy Carrat należący do Dentsu Aegis Network Polska. Carat ma pozostać agencją przejściową do czasu przeniesienia kampanii.

Link4 będzie drugą firmą, która powierza obsługę mediową agencji Sigma Bis. Kilka tygodni temu zdecydował się PKN Orlen, który zakończył współpracę z domem mediowym Starcom, należącym do Publicis Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Link4 dopina szczegóły współpracy z Sigma Bis

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl