SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Link4 wybiera agencję digitalową

Firma ubezpieczeniowa Link4 prowadzi przetarg na wybór agencji odpowiedzialnej za realizację komunikacji w internecie i w social mediach.

Proces przetargowy dopiero się rozpoczął. Link4 nie zdradza szczegółów na temat liczby zaproszonych do niego agencji i samego czasu trwania postępowania.

Wiadomo jedynie, że wybrana w nim agencja zajmie się realizacją działań w internecie, także w mediach społecznościowych.

Ostatnie działania digitalowe dla Link4 realizowała agencja Brasil - wiosną 2020 roku w internetowej kampanii ubezpieczyciela wystąpiła aktorka Elżbieta Romanowska.

Od stycznia tego roku obsługą mediową Link4 zajmuje się wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU - Sigma Bis.

Dołącz do dyskusji: Link4 wybiera agencję digitalową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl