LinkedIn wprowadza funkcję umawiania terminu i miejsca spotkań biznesowych

Serwis LinkedIn zaoferował użytkownikom nową funkcję, dzięki której mogą oni szybko i wygodnie umawiać się na biznesowe spotkania. Opcja pozwala zarówno na uzgodnienie terminu dogodnego dla obu stron, jak też miejsca planowanego spotkania.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
LinkedIn wprowadza funkcję umawiania terminu i miejsca spotkań biznesowych

LinkedIn jest serwisem społecznościowym służącym głównie do kontaktów zawodowych, który w połowie 2016 r. został przejęty przez Microsoft za kwotę 26,2 mld dol. W Polsce w grudniu ub.r. platformę odwiedziło ponad 2,3 mln internautów przy niewielkim spadku zasięgu serwisu rok do roku.

Teraz LinkedIn poinformował o wprowadzeniu w serwisie nowej funkcji, która ma ułatwiać użytkownikom umawianie się na spotkania biznesowe.

Opcja została dodana do okna w którym użytkownicy prowadzą pomiędzy sobą bezpośrednie rozmowy online. Aby z niej skorzystać należy użyć ikony kalendarza, po czym aplikacja automatycznie pobierze dane z terminarza w smartfonie użytkownika. Dzięki temu internauta może szybko i wygodnie sprawdzić w jakim terminie możliwe jest umówienie spotkania i przekazać odpowiednią propozycję swojemu rozmówcy.

grafika

LinkedIn zapowiada, że wkrótce wprowadzona obecnie funkcja zostanie rozszerzona. Dzięki temu osoba otrzymująca propozycję terminu spotkania będzie mogła sprawnie porównać go ze swoim własnym terminarzem.

Dodatkowe udogodnienie ma stanowić opcja, dzięki której za pomocą oznaczeń na mapie partnerzy planujący spotkanie mogą wspólnie ustalić jego miejsce.

grafika

Nowa funkcja jest na razie dostępna w aplikacji mobilnej LinkedIn w wersji do systemu operacyjnego Android. Wersja na iOS jest planowana w najbliższej przyszłości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały