Linkleaders dla Polish Data Center Association (PLDCA)

Linkleaders rozpoczyna współpracę ze Stowarzyszeniem Polish Data Center Association (PLDCA) – organizacja zrzeszającą operatorów centrów danych oraz firmy z łańcucha wartości tej branży.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Linkleaders dla Polish Data Center Association (PLDCA)
fot. materiały prasowe

Zespół Tech & Services w Linkleaders odpowiada za kompleksową strategię komunikacji zewnętrznej nowego klienta – od relacji z mediami po pozycjonowanie eksperckie liderek i liderów. Działania obejmują PR korporacyjny, tworzenie treści specjalistycznych, komunikację opartą na danych oraz strategiczne doradztwo.

PLDCA z agencją PR

PLDCA zrzesza ponad 50 firm, których biznes jest związany z infrastrukturą centrów danych. Są to nie tylko operatorzy i właściciele obiektów obliczeniowych, ale również dostawcy technologii krytycznych, firmy doradcze, projektowe i wykonawcy tego rodzaju obiektów.

- Naszym celem jest zbudowanie efektywnej platformy dialogu pomiędzy branżą centrów danych a administracją publiczną, inwestorami i partnerami społecznymi. Współpraca z Linkleaders to kolejny krok w realizacji tej misji. Mądry dialog zaczyna się od przemyślanej, precyzyjnej i konsekwentnej komunikacji – mówi Piotr Kowalski, dyrektor zarządzający PLDCA.

Za operacyjne prowadzenie działań odpowiadają Basia Jagoda, Monika Trojanowska i Arkadiusz Lorenc. Doradztwo strategiczne zapewnia Tomasz Podolak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK